Yhdysvalloissa julkaistu tutkimus antaa vihjeitä siitä, että suklaa saattaa vähentää sydänkohtauksen riskiä. Suklaan syöminen infarktin jälkeen parantaa myös mahdollisuuksia säilyä hengissä. Tutkimuksessa sukla... »
Kaikki uutisetSaat tietoa Leafin makeista uutuuksista ja voit päästä mukaan testiryhmään.